mandag 1. september 2008

Intet nytt, men snaaaart!


1.september 2008 - HØST. 
Snart skal jeg legge inn masse info om Gamlehjemmet. Jeg holder på å jobbe meg halvt i hjel mot deadlines for søknadsfrister, og i tillegg redigerer jeg film som egentlig allerede burde vært ferdig. Men snart er også det i boks. Da skal jeg prioritere bloggen litt - og legge inn flere bilder, mye historie og facts om både bygget og mine fantastiske foreldre som tok tak i dette falleferdige bygget. For tiden kryr det av kongekrabbe i fjorden, i tillegg er det bærtid. Sommerlaksen er røkt og noe er gravet, det kryr av delikatesser her. Og snart er det jakttid - da blir det vel litt elgkjøtt og kanskje noen ryper - og helt sikkert flere flotte bilder fra området!

Bare å ha is i magen. 

FØRST er det nemlig filmfestival i Nordkapp - www.nordkappfilmfestival.no

Ingen kommentarer: